Dabazz

Nu har jag tagit mig upp ur trötthetstäcket som drabbade mig igår. Jag har nämligen varit på synundersökning. Damen sa att jag har trötta ögon men i övrigt ser jag perfekt. Mot trötta ögon får man en speciell sorts glasögon så snart är jag back on track igen.

Kommer Ni ihåg dabass? Ikväll ska Linda och jag dricka öl med honom. Jag har bara ett vagt minne av han, iförd Emmas ljusblåa sparkpyjamas lekandes tjur(?!). Frågor som hur kom han i Emmas pyjamas? Vad gjorde han med oss? Var sov han? kan jag inte erinna mig några svar på.

Någon som vet bättre?

Kommentarer
Postat av: K

Ingen aning, men det kan vara svaret på varför vi tre sov i sängen och han ensam på madressen..

2010-09-18 @ 13:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0