SMS

Detta sms fick jag från Linda 06:07 idag på morgonen:

- Hejsan tjoppsan! Snälla ring och väck mig en halvtimla innan brunchen imorgon. Kan hända att jag druckit en eller 7 dnspd för mycket och har inte lämnat Köpenhamn ännu... Faan men lova att säga mig för jag verkligen med på brunch. Din annars så ord ningsamma Linda Holmberg jo hälsa emma en stor kram (vi tycker om henne) sa jag att jag här piss ont i fötterna?

En stund senare rättare sagt 07:00 kom detta:

- Okej jag är förmoldigen förälskad i en brandmanmer info tillkommer imorogn... Glöm mig inte till brunchen.


Just nu är det skönt att jag gick hem tidigt igår och mår bra, vilket jag tvivlar på att Linda gör =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0