Veckan

Funderar på att byta ut mitt ena extrajobb mot något annat nytt och roligt. Hamnade av en händelse på en sida där de behövde personal till läxläsning (bra betalt). Sen slog det mig att tidigare erfarenheter (au-pair) tydligt har visat att pedagogik blandat med mindre barn verkligen inte är min melodi. 

Jag är lite kluven inför kvällen, jag har med mig träningskläder för att hinna en runda på gymmet, vilket jag inte gjorde igår eftersom jag unnade mig en kväll ledigt (då jag dessutom blev ledig från mitt kvällsjobb). Så alltså borde gymmet vara prio ett idag men samtidigt har jag nästan bestämt med Linda att vi ska jobba med ett projekt som jag påbörjade idag på jobbet när jag insåg att det finns människor som enbart lever på att vinna tävlingar som läggs ut på internet. Eftersom jag är bra på att hitta tävlingar och Linda ära bra på att rimma kommer vi bli en oslagbar kombo. Bli inte förvånad om vi snart annonserar att vi är påväg till New York, Dubai eller annan valfri storstad efter att ha vunnit toppvinster. (Ja, är en aningens positiv men jag tror att detta tänkande främjar framgång)

Nu ska jag jobba vidare.

Auf Wiedersehen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0