Min maniska sida

Attans, filmen 'New Moon' har premiär snart och jag känner hur jag börja dras mot min maniska sida.


Om någon undar vad min maniska sida innebär så kan man kortfattat säga att jag snöar in mig på ett ämne, eller ännu hellre en person. Det som sker är att jag endast kan prata, tänka eller läsa om denna person/ämne (gärna påhittat). I längden leder detta till att mina vänner tröttnar på mig (uppenbarligen eftersom jag enbart talar om en sak) och att jag får svårt att fokusera (eftersom jag bara vill sitta hemma framför datorn och söka efter information om personen/ämnet).

Denna gången handlar det om Edward som spelar vampyr i Twilight-filmerna. Det kunde varit lite gullig om jag var 13 år och hade en crush på Nick Carter (eller hans lillebror) men på något sätt är det inte lika accepterat att köpa Twilightlakan när man är 23 år. Det är inte heller helt ok att tapetsera sina väggar med affischer på 'Edward' och sedan sitta och stirra på dessa i timtal samtidigt som man dreglar.

Jag ska be Linda byta lösen på mitt traderakonto också så jag inte kan köpa div platsfigurer, tandborstar och idolbilder av Edward, kanske kommer detta verka som en dämpande effekt?

Nu ska jag kolla på trailers till nya filmen, men bara några. Ni behöver inte vara oroliga, jag är inte beroende för jag kan sluta om jag bara vill....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0