Jag är kär...

...i tv2. Nu kanske ni undrar varför? Jo, jag förberedde mig för en relativt trist tv-kväll, började zappa mellan Arlanda, Arga snickaren, Lyxfällan ni vet vad jag menar. Plötsligt får jag på tv2 just när de ger en snabb insyn i kvällen program. Total lycka! Det börjar med ett kulturprogram som heter Hype, handlade denna gång om humor. Detta följdes av Existens som denna vecka tog upp huruvida ämnen som berör religion begränsas pga hänsyn eller självcensur. Slutligen avrundas kvällen ( i alla fall för mig) av Skräckministriet som ikväll tar upp verklighetens excorsism.

En medioker tv-kväll förvandlades snabbt till en kväll med kvalitéts-tv på hög nivå.



Over

PS Dessutom kan man se alla program igen på internet, svt är verkligen geniala DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0