När man tänker på att man borde skriva hela tiden men aldrig kommer sig för.

Varje dag är är jag med om eller får minst fem olika tankar som jag vill dela med mig av här, men glömmer sedan bort att sätta mig ner och efter en stund har tanken eller ögonblicket försvunnit.

Igår ville jag berätta om den roliga mannen som hade handsfree i örat under sitt gymbesök, kan det vara så viktigt att man måste vara tillgänglig via telefon varje minut av dagen?

Pappa skickade med hemgjorda köttbullar till Linda efter helgen, hon har inte hämtat dem än vilket innebär att de är lovligt byte för mig MOHAHAHAHA.

Man inser inte hur borskämd man är förräns man kommer till jobbet på måndagmorgonen och har med sig inte mindre än fyra matlådor från helgen hos föräldarna. Dessutom fyra helt olika maträtter.

Jag flyttar till helgen, ska bli skönt med möbler för omväxlings skull, har som många vet bott enbart med säng i snart en månad=).

Ska äta middag med min nya hyresvärd ikväll, menyn säger räksoppa.

Nu ska jag återgå till mitt jobb=).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0