Att flytta isär.

Tillbaka i Malmö efter helgen. Skillnaden mot alla andra måndagar är att jag numer sitter i ett helt tomt vardagsrum (förutom någon enstaka säng och en dator). Linda har nämligen flyttat ut.

Linda tycker det är sorgligt och avslutar gärna alla våra samtal (i snitt fem om dagen) och möten (två ggr varje dag) med ett melodramatiskt 'Farväl Evelina, tack för denna tid'. Själv är jag inte lika orolig eftersom Linda är den mest sällskapssjuka människan jag känner. Jag förväntar mig nästan att hon kommer hit inatt bara för att hon inte vill vara ensam och saknar ett varmt täcke att sticka in sina iskalla fötter under samtidigt som hon snarkar förnöjt.

Robin och jag firade tre år igår, elle firade är nog att ta i. Vi tänkte först köpa ngt till varandra men sen glömde vi det, sen skulle vi gå ut och äta men det hann vi inte så det slutade med att vi gav varandra en komplimang. Lagom fint och dessutom billigt.



Kommentarer
Postat av: Ellinor A

Det ser ut som att Robin är väldigt inne i en fotbollsmatch eller nått på tv :)

grattis till er föresten!

2009-09-28 @ 21:44:55
URL: http://ellinouur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0